CLICKERS IN YOUR CLASSROOM Εκτύπωση
( 0 Votes )
Συντάχθηκε απο τον/την administrator   
Κυριακή, 04 Μάρτιος 2012 10:30

Μιά νέα τεχνολογικη καινοτομία έχει κάνει τον τελευταίο καιρό την εμφανισή της γενικά στην εκπαίδευση . Ξεκίνησε σε πανεπιστημιακό - σεμιναριακό επίπεδο αλλά σιγά σιγά βλέπουμε οτι μπαίνει και στον χώρο της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας.

Το concept ειναι απλό . Ο μαθητής - στην περίπτωση της τάξης του κέντρου ξένων γλωσσών - έχει στα χέρια του ( κυριολεκτικά ) την δυνατότητα να συμμετέχει ενεργά στο μάθημα με το πάτημα ενός κουμπιού.

Το όλο concept έχει δύο κομμάτια . Καταρχάς το hardware , που αποτελείται από ένα δέκτη ( μάτι ) και απο τα clickers που ο κάθε μαθητής έχει στο χερι του με μια σειρά από κουμπιά - επιλογές . Δεύτερον το λογισμικό που στην περίπτωσή μας συνήθως είναι εφαρμογές power point ή άλλες εφαρμογές με ασκήσεις , activities καί άλλα στα οποία οι συμμετέχοντες καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήσεις .

Η αίσθηση του παιχνιδιού είναι προφανής αφού παραπέμπει σε τηλεπαιχνίδι αλλά και σε videogame γνώσεων ( buzz ) Πέραν αυτού θα μπορούσαμε να πούμε οτι το όλο θέμα έχει και άλλες προεκτάσεις, περισσότερο παιδαγωγικές. Ο "διστακτικός" μαθητής - που μέχρι τώρα φοβόταν να πάρει την πρωτοβουλία και "κρυβόταν" πίσω από τις απαντήσεις των πιό "τολμηρών" τώρα μπορεί να δώσει απαντήσεις με τις επιλογές που θα κάνει στο clicker του ουσιασιτκά ανώνυμα .( Βέβαια ο καθηγητής μπορεί να γνωρίζει ποιός μαθητής έχει ποιό clicker )

Ο καθηγητής επίσης , εφαρμόζοντας την νέα αυτή τεχνολογία στην τάξη έχει την ευκαιρία να έχει στατιστικά από απαντήσεις των μαθητών του και διαπιστώσει αποκλίσεις και επιδόσεις σε συνθήκες άλλες πέραν διαγωνισμάτων.

Σε κάθε περίπτωση τέτοια εργαλεία έρχονται να συμπληρώσουν και να πλουτίσουν την εμπειρία της τάξης και σε συνδυασμό με το κατάλληλο υποστηρικτιό εκπαιδευτικό υλικό να δώσουν περισσότερα εργαλεία στα χέρια του εκπαιδευτικού .

 

 

Επιμέλεια κειμένου KxgHellas.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΛΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 04 Μάρτιος 2012 13:40