Newsletter
Είσοδος Μελών
Δημοσκοπήσεις
Φιλικά Sites
-
- ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΕΤΟΥΣ 2011
- Μαθητικό Ραδιόφωνο
- Υπουργείο Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
- Η Αρχειοθήκη του Εκπαιδευτικού
- Διαύγεια του ΥπΔΒΜΘ
- Πίνακες e-aitisi.sch.gr
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Κρατ. Πιστοπ. Γλωσσομάθειας
- Θέματα Κ.Π.Γ. Ιταλικά 2006-2011
- ΟΕΠΕΚ - PROJECT
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Ψηφιακό σχολείο (βιβλία σε ψηφιακή μορφή)
- Σχολικά Βιβλία για αμβλύωπες μαθητές (σε ψηφιακή μορφή)
- e-twinning.net
- e-class.sch.gr
- Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. Ανακοινώσεις
- Κ.Ε.Ε.
- Α.Σ.Ε.Π.
- Οδηγοί για τις προσλήψεις
- Ε.Κ.Π.Α. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- Α.Π.Θ. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- ΕΥΔΟΞΟΣ Συγγράμματα ΑΕΙ-ΤΕΙ
- Βιβλιοθήκες Ε.Κ.Π.Α.
- Πολύφιλος περιοδικό τμήμ. ΑΠΘ
- Πρεσβεία Ιταλίας στην Αθήνα
- Ιταλικό Μορφωτικό Ινστ. Αθηνών
- Ιταλικό Μορφωτικό Θεσ/νίκης
- E.E. Site Επιτρόπου Παιδείας
- Ελληνικό Ινστιτούτο Βενετίας
- Εργασία για Ιταλομαθείς προυποθέτει εγγραφή
- E.E. Site Παιδείας Πολυγλωσσίας
- PLOTEUS
- www.alfavita.gr
- www.kathigitis.org
- www.diorismos.gr
- www.hellasedu.gr
- www.edu4u.gr
- www.diktyo.gr
- www.edunea.gr
- www.pde.gr
- www.proslipsis.gr
- Μηχανή Αναζήτησης Μεταπτυχιακών
- Όλα τα ανοιχτά μεταπτυχιακά
- Όλες οι σπουδές από απόσταση
- Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών
- www.esos.gr
- www.edugate.gr
- Υπενθυμίσεις καταληκτικών ημερομηνιών
- www.ekpaideytikos.gr
- www.mathima.gr
- www.paideia-ergasia.gr
- www.ekpaideyo.gr
- www.e-paideia.net
- www.edu.klimaka.gr
- e-Πύλη Εκπαίδευσης
- www.e-enosh.gr
- www.eduadvisor.gr
- www.atlasearch.gr
- Εκπαιδευτικά Νέα
- www.edra.gr
- www.eduportal.gr
- Σύλλογος Δελμούζος
- Ακαδημαικός λόγος
- Microsoft 101 ιδέες
- 24grammata.com
- e-books 24.grammata.com
- video 24grammata.com
- www.aixmi.gr
- www.basiosa.wordpress.com/
- Πανελλαδικός Οδηγός Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
- Δημήτρης Mπράτης
- Θέμης Κοτσιφάκης
- K.E.ME.TE.
- ΟΛΜΕ blog
- ΟΛΜΕ νέο site
- Ο.Λ.Μ.Ε.
- Πανελ. Ένωση Αναπληρωτών
- Π.Ε.Α.Ε.
- Σ.Ε.Α.Ε.
- Επιμορφ. Σεμινάρια ΥπΔΒΜΘ
- Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
- Επιμόρφ. εκπαιδ. Β Επιπέδου
- Οργαν. Επιμόρφ. Εκπαιδευτικών
- Ανοικτή & Εξ' Αποστ. Εκπαίδευση
- Μισθοδοσία εκπαιδευτικών
- Μόρια, προϋπηρεσία κ.λ.π.
- Σύλλ. Εργαζ. στα Φροντιστήρια
- Ο.Ε.Φ.Ε.
- Συλλογικές Συμβάσεις Κ.Ξ.Γ.
- Ενωτική Πρωτοβουλία
- Νομοθ. για καθ. Φροντιστηρίων
- www.palso.gr
- Σύλλογοι Καθηγ. Ξ. Γλωσσών
- Tutorpool Εθελοντικό Δίκτυο Παιδείας
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2011
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2010
- Ειδ Μάθημα Ιταλικών 2000-2010
- Βάσεις των ΑΕΙ ΤΕΙ 2010 / 2011
- Θέματα Celi αρχείο
- Θέματα & λύσεις Πανελλαδ. 2011
- Θέματα Πανελλαδικών Αρχείο
- Φροντιστ. θέματα Πανελλαδικών
- Θέματα Παγκύπριων Αρχείο
- blog Italiano a scuola!
- Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
- Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ
- ΔΟΑΤΑΠ
- Αναγν. Πτυχίων Ισοτιμίες Τίτλων
- Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
- ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας
- La stampa.it
- La repubblica.it
- Corriere Della Sera
- Ολές οι ευρωπαικές εφημερίδες
- Ιταλική Τηλεόραση superlink
- RAI TV
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Αθήνας
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Θες/νίκης
- Πανεπιστήμια Ιταλίας superlink
- www.specialeducation.gr
- Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας
- Παιδαγωγική Ψυχολογία
- Σύλ. Εκπ. για Μαθ. Δυσκολίες
- ikid Σχολή Γονέων
- Υγεία & Παιδί τα Νέα
- Στίχοι Ιταλικών Τραγουδιών
- Anima Italiana
- Ιταλική Κουζίνα - Χρυσός Οδηγός
- il faro
- COM.IT.ES.
- Δίκτ. Νεολ. Ελληνισμ. Ιταλίας
- Ένωση Επτανησίων Ελλάδας
- Οδηγ. Χρήσ. Δημ. Υπηρεσιών
- Εορτολόγιο Αλφαβητικά
- Όλες οι Αργίες σε ένα ημερολόγιο
- Οι απεργίες κάθε μέρα
- Εκδηλώσεις
- Κανάλια και Πρόγραμμα ΤV
- encardia
- Άγνωστη Πέτρα
- Ταινίες στα Ιταλικά
- www.robertosconocchini.it
- Γλώσσα & Πολιτισμός Ιταλίας
- Κλείστε ξενοδοχείο - Ιταλία
- Αξιοθέατα στην Ιταλία
- Δρομολόγια τρένων στην Ιταλία
- Με αυτοκίνητο στην Ιταλία
- Χαρτες πόλεων της Ιταλίας
- Τηλεφωνικός κατ. Ιταλίας
- Τα ιταλικά μουσεία on line
- Οι ιταλικές βιβλιοθήκες
- Ιταλικά σχολεία για ξένους
- Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
- Kύπρος www.ekpedeftikos.com
- Κύπρος - Θέματα 4 all
- Δωρεάν λογισμικά
- Πολλά ακόμα ενδιαφέροντα links
Κόβονται 20.000 εισακτέοι φέτος, ελέω Κεραμέως! |
![]() |
![]() |
![]() |
Συντάχθηκε απο τον/την 'Αννα Ειρήνη |
Τρίτη, 05 Ιανουάριος 2021 13:07 |
Τίθεται άμεσα σε διαβούλευση το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στις πανελλήνιες εξετάσεις και την αστυνόμευση των ΑΕΙ.
● Η βάση εισαγωγής θα καθορίζεται από τον μέσο όρο των επιδόσεων όλων των υποψηφίων σε συνδυασμό με τον συντελεστή που θα ορίζουν τα ίδια τα Πανεπιστήμια.
● Αυτή η βάση σε συνδυασμό με την Τράπεζα Θεμάτων και τις δραστικά λιγότερες επιλογές του υποψηφίου στο μηχανογραφικό πετούν εκτός ΑΕΙ χιλιάδες νέους, στέλνοντάς τους στα... κολέγια.
Xρονιά σημαντικών ανακατατάξεων για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης αναμένεται να αποτελέσει και το 2021 από τις πρώτες του μέρες, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, τίθεται άμεσα σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο που αφορά την αστυνόμευση στα Πανεπιστήμια αλλά και τις αλλαγές στις πανελλήνιες εξετάσεις και στο σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ έτοιμα είναι ακόμα δύο νομοσχέδια, τα οποία αναμένεται να έρθουν στη Βουλή για ψήφιση μέσα στο α’ τρίμηνο του νέου χρόνου (νομοσχέδιο για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών - νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση). Δύο κομβικές αλλαγέςΟσον αφορά τις πανελλήνιες εξετάσεις και το σύστημα πρόσβασης προβλέπονται δύο κομβικές αλλαγές που αναμένεται να οδηγήσουν αναπόφευκτα χιλιάδες υποψηφίους εκτός δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. ● Η πρώτη αφορά τη θέσπιση ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα Τμήματα, η οποία θα καθορίζεται από δύο παράγοντες: ● Στην πρώτη, οι υποψήφιοι των πανελληνίων θα δηλώνουν συγκεκριμένο, περιορισμένο σε σχέση με σήμερα, αριθμό σχολών από ένα μόνο επιστημονικό πεδίο. Κι αν η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως επιμένει ότι «με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις δεν επηρεάζεται επ’ ουδενί η προετοιμασία των μαθητών για τις πανελλαδικές εξετάσεις», ήδη μεγάλη ανησυχία και αντιδράσεις έχουν προκαλέσει οι προτάσεις της, τόσο όσον αφορά την ουσία τους όσο και ως προς τη χρονική περίοδο που επέλεξε να προχωρήσει σε αλλαγές, εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία. Να δώσουμε ένα παράδειγμα για τη λεγόμενη ελάχιστη βάση εισαγωγής. Αν ο μέσος όρος είναι 12, το Πανεπιστημιακό Τμήμα θα μπορεί να ορίσει από το 80% μέχρι και το 120% του 12 ως ελάχιστη βάση εισαγωγής, άρα οι ελάχιστες βάσεις εισαγωγής θα είναι από 9,6 μέχρι και 14,4. Ο συνδυασμός της λεγόμενης ελάχιστης βάσης εισαγωγής και του νέου τρόπου συμπλήρωσης των μηχανογραφικών είναι φανερό ότι από την πρώτη κιόλας χρονιά θα αφήσει 15.000 - 20.000 κενές θέσεις στα ΑΕΙ. Οπως επισημαίνει ο καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, Κωνσταντίνος Παναγιωτάκης, αυτό που αναμένεται να συμβεί είναι πως όσα Τμήματα, για παράδειγμα, εμφανίζουν φετινές βάσεις εισαγωγής κάτω του 6 (το 12% των Πανεπιστημιακών Τμημάτων με τη χαμηλότερη ζήτηση) θα εμφανίσουν κενές θέσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις θα ξεπεράσουν ακόμα και το 80% με 90% των θέσεών τους. Σύμφωνα με τα δεδομένα των πανελλαδικών εξετάσεων του 2020, υπήρχαν 41 Τμήματα που είχαν βάση εισαγωγής λιγότερο από 5.000 μόρια, τα οποία αποτελούν το 8% του συνόλου. Από αυτά μόλις τρία ήταν στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα). Επομένως είναι ξεκάθαρο πως θα πληγούν σημαντικά τα περιφερειακά Πανεπιστήμια που βρίσκονται μακριά από τα αστικά κέντρα. Πέρα από το νέο λίπασμα στην αρένα του ανταγωνισμού και των φροντιστηρίων, πρόκειται για μια επιχείρηση νομιμοποίησης του εξοστρακισμού των πιο αδύνατων κοινωνικά και σχολικά και για ένα στένεμα των διόδων των Πανεπιστημίων, που «κλείνει το μάτι» στα λεγόμενα κολέγια, στα οποία, μετά την αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων τους με τα πτυχία των Πανεπιστημίων, προσφέρεται τώρα έτοιμη πελατεία, το «πλεόνασμα» των υποψηφίων που δεν θα εισαχθούν. Ο συνολικός σχεδιασμός του ΥΠΑΙΘ πάει μακρύτερα από τη δραστική μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ. Το υπουργείο Παιδείας «στήνει» μεθοδικά λαιμητόμους για να πετύχει τον σκοπό του, που έρχεται από παλιά και δεν είναι άλλος από την πολυπόθητη μείωση του μαθητικού πληθυσμού των Γενικών Λυκείων. Η πρώτη μεθόδευση αφορά την παραπέρα συρρίκνωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με τη συγχώνευση ή και το κλείσιμο και άλλων τμημάτων Πανεπιστημίων, που πριμοδοτεί και πριμοδοτείται από τη δεύτερη μεθόδευση που αφορά τη μείωση του αριθμού των εισακτέων με εργαλείο-λαιμητόμο τη λεγόμενη ελάχιστη βάση εισαγωγής. Η τρίτη μεθόδευση αφορά την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, η οποία με τους «κατάλληλους» ελιγμούς στον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων, μπορεί να δημιουργήσει εκατόμβες απορριπτόμενων. Θυμίζουμε, επίσης, ότι ήδη το ΥΠΑΙΘ με τον ν. 4692/2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις» έχει αυξήσει τα εξεταζόμενα μαθήματα στις ενδοσχολικές εξετάσεις του Ιουνίου (θα ισχύσει για τους φετινούς μαθητές) και παράλληλα έχει δυσκολέψει τους όρους προαγωγής και απόλυσης των μαθητών. Οι παραλήπτες του «μηνύματος», που προβάλλεται σαν το τέλος της «εποχής χάριτος», δεν θα περιοριστούν, βεβαίως, στους «αποτυχόντες» της νέας σχολικής χρονιάς. Στήνεται ήδη ένας ολοκληρωμένος και «θωρακισμένος μηχανισμός αναχαίτισης» όσων ετοιμάζονται στο μέλλον να χτυπήσουν τις πόρτες του Λυκείου. Εάν τα σχέδια του υπουργείου Παιδείας προχωρήσουν απρόσκοπτα, μέσα στην επόμενη πενταετία το Γενικό Λύκειο θα έχει χάσει πάνω από 30.000 μαθητές από τους περίπου 200.000 που φοιτούν σήμερα (χωρίς να περιλαμβάνουμε σε αυτόν τον αριθμό την άλλη μεγάλη απώλεια που έρχεται λόγω της δραματικής μείωσης των γεννήσεων). https://www.efsyn.gr/ellada/ekpaideysi/275551_kobontai-20000-eisakteoi-fetos-eleo-kerameos |