ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ Δ.Ο.Ε. ΚΑΙ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. Εκτύπωση
( 0 Votes )
Συντάχθηκε απο τον/την administrator   
Πέμπτη, 22 Δεκέμβριος 2011 18:29

Δελτίο Τύπου                                             22/12/2011

Δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου,μετά τη συνάντηση με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ δημόσια τους δασκάλους και τους καθηγητές που αυτή τη δύσκολη χρονιά για τους ίδιους, αλλά και για τα σχολεία απέδειξαν στην πλειοψηφία τους ότι έχουν αίσθημα αποστολής.
Τέλος, να ευχηθώ καλά Χριστούγεννα και να διαβεβαιώσω ότι όλοι είμαστε στην ίδια πλευρά όσον αφορά τα σχολεία, τους μαθητές, το μέλλον δηλαδή της χώρας.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου για την εφεδρεία των διοικητικών υπαλλήλων στα Πανεπιστήμια, η Υπουργός απάντησε:
Κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να λειτουργήσουν τα Πανεπιστήμια με τον καλύτερο τρόπο, στο πλαίσιο βέβαια των κατευθύνσεων της κυβέρνησης.
Παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας σε θέματα των εκπαιδευτικών και των σχολείων:
Προσυνταξιοδοτική Εφεδρεία Εκπαιδευτικών:
Ο θεσμός της εφεδρείας ήταν μία πολιτική που εφαρμόστηκε πρώτη φορά και είχε περισσότερο συμβολικό, παρά δημοσιονομικό χαρακτήρα. Όπως επανειλημμένα έχει αποσαφηνιστεί από την Υπουργό Παιδείας ο θεσμός της εφεδρείας σε καμιά περίπτωση δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς και δεν μπορεί να βρει εφαρμογή στο χώρο της εκπαίδευσης, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών λειτουργίας των σχολείων. Είναι επίσης σαφές ότι η ορθολογική διαχείριση του προσωπικού στο χώρο της εκπαίδευσης πρέπει να γίνεται βάσει θεσμών που εξασφαλίζουν αξιοκρατία και διαφάνεια, στο πνεύμα που υπηρετεί το σύστημα διορισμών που έχει εισαχτεί με το ν.3848/10.
Σύστημα διορισμών:
Οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η βαθύτατη οικονομική κρίση την οποία περνά η πατρίδα μας αυτήν την περίοδο καθιστούν απαραίτητη την επανεξέταση μέτρων που αφορούν τις εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών. Στην κατεύθυνση αυτή, δύο χρόνια μετά την εφαρμογή του συστήματος διορισμών των εκπαιδευτικών που θεσπίστηκε με το ν.3848/10, προωθείται σχετική ρύθμιση η μείωση του χρόνου υποχρεωτικής παραμονής από τα 3 στα 2 έτη. Επίσης διευρύνονται τα κίνητρα για την προαιρετική παραμονή των εκπαιδευτικών για δύο επιπλέον έτη, με τον διπλασιασμό του αριθμού των μονάδων μετάθεσης, που εξασφαλίζει ο εκπαιδευτικός που παραμένει για τρίτο και τέταρτο χρόνο. 
Στο πλαίσιο της παραπάνω ρύθμισης θα δοθεί και στους εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν το σχολικό έτος 2010-11 η δυνατότητα να υποβάλλουν τώρα αίτηση μετάθεσης για το επόμενο σχολικό έτος. Θα εκδοθεί σχετική συμπληρωματική εγκύκλιος.
Διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ:
Προωθούνται άμεσα οι διαδικασίες για τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή (κλάδων ΠΕ61 & ΠΕ71), ώστε και μέσα στην κρίση να ενισχυθεί το μήνυμα ότι όλοι οι μαθητές έχουν ισότιμη πρόσβαση στη γνώση.
Αναβάθμιση του θεσμού των Διδασκαλείων :
Προωθείται νομοθετική ρύθμιση που θα θέσει σε νέες βάσεις τη λειτουργία του θεσμού των Διδασκαλείων Εκπαίδευσης, με βάση τα πορίσματα επιτροπής, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Τα νέα διδασκαλεία –  κοινά για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση θα παρέχουν προγράμματα επαγγελματικής ανάπτυξης για τους εκπαιδευτικούς  Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης γενικής και τεχνικοεπαγγελματικής όλων των ειδικοτήτων. Στο πλαίσιο του ανανεωμένου θεσμού θα διαμορφωθούν από ΑΕΙ που έχουν λάβει μέρος στην αξιολόγηση Προγράμματα Σπουδών, τα οποία θα έχουν διαφορετική διάρκεια φοίτησης, α) τρίμηνη β) εξαμηνιαία και γ) ετήσια. Η φοίτηση σε όλες τις μορφές θα είναι υποχρεωτική. Για την παρακολούθηση των προγραμμάτων ετήσιας διάρκειας οι εκπαιδευτικοί θα επιλέγονται με εξετάσεις και θα τους χορηγείται εκπαιδευτική άδεια. Για την παρακολούθηση των προγραμμάτων εξάμηνης και τρίμηνης φοίτησης οι εκπαιδευτικοί δεν φεύγουν από την τάξη και αξιοποιείται η μεθοδολογία εκπαίδευσης ενηλίκων καθώς και η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. Η επιτυχής φοίτηση θα παρέχει πιστοποίηση στον εκπαιδευτικό και θα μοριοδοτείται ανάλογα.
Ίδρυση κλάδου εκπαιδευτικών πληροφορικής (ΠΕ19) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση:

Η επιτυχής λειτουργία του θεσμού των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (961 σχολεία ΕΑΕΠ), στο πλαίσιο του προγράμματος των οποίων διδάσκεται το μάθημα της πληροφορικής σε όλες τις τάξεις, καθιστά απαραίτητη τη δημιουργία κλάδου εκπαιδευτικών πληροφορικής (ΠΕ19) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Για το σκοπό αυτό η Υπουργός Παιδείας υπέγραψε σχετική Υπουργική Απόφαση.

Αποσπάσεις με κριτήρια :

Το τρέχον σχολικό έτος εφαρμόστηκε, για πρώτη φορά, αντικειμενικό σύστημα αποσπάσεων που στηρίζεται σε πρόταση ομάδας εργασίας, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, καθώς και αιρετά μέλη υπηρεσιακών συμβουλίων. Πρόκειται για μια πολύ σημαντική τομή, με την οποία δίνεται οριστικό τέλος στο όργιο ρουσφετιού, στις πελατειακές σχέσεις που αναπτύχθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες, με την εμπλοκή μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων, υπηρεσιακών παραγόντων, πολιτευτών, βουλευτών, υπουργών κ.ά. Μετά την πρώτη εφαρμογή του νέου συστήματος η Υπουργός, αποδεχόμενη σχετική πρόταση των ομοσπονδιών, θα καλέσει την ομάδα εργασίας να επανεξετάσει τυχόν αδικίες ως προς τη μοριοδότηση των επιμέρους κριτηρίων και όποιες δυσλειτουργίες του συστήματος διαπιστώθηκαν.

Αξιοποίηση πλεονάζοντος χρόνου προϋπηρεσίας:

Το θέμα της διευκρίνησης του τρόπου αξιοποίησης του πλεονάζοντος χρόνου προϋπηρεσίας που θα προκύψει από τους οριστικούς πίνακες κατάταξης έχει απασχολήσει το Υπουργείο Παιδείας, αφού η μη προσμέτρησή του δημιουργεί προβλήματα σχεδόν στο σύνολο των εκπαιδευτικών. Για το θέμα οι υπηρεσίες του Υπουργείου έχουν απευθύνει σχετικό ερώτημα στα καθ’ ύλην αρμόδια Υπουργεία και αναμένεται απάντηση.

Αντιμετώπιση ιδιαίτερων  προβλημάτων :
Για τα ιδιαίτερα προβλήματα που έχει επιφέρει η οικονομική κρίση της χώρας και στη ζωή των μαθητών θα γίνουν αυτά που πρέπει να γίνουν με διακριτικότητα και σεβασμό στην αξιοπρέπεια των παιδιών και των οικογενειών τους.
Στις Ζώνες Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας, δηλαδή εκεί που έχουμε μεγάλη σχολική διαρροή, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, σε συνοικίες με εξαιρετικά μεγάλα προβλήματα  υπάρχει ήδη ειδικό πρόγραμμα υποστήριξης των παιδιών, με τη βοήθεια των σχολικών επιτροπών των Δήμων.
Επίσης όπου αλλού διαπιστώνονται ιδιαίτερα προβλήματα θα υπάρχει στοχευμένη υποστήριξη των μαθητών σε συνεργασία με αρμόδια όργανα του σχολείου και της τοπικής αυτοδιοίκησης.


Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε.


Η Διδασκαλική Ομοσπονδία σχετικά με τη σημερινή συνάντηση με την υπουργό Αννα Διαμαντοπούλουν εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: Πραγματοποιήθηκε σήμερα, συνάντηση του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την Υπουργό Παιδείας κυρία Άννα Διαμαντοπούλου προκειμένου να συζητηθούν όλα τα ζητήματα που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς την παρούσα χρονική περίοδο. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έθεσε τα παρακάτω ερωτήματα και πήρε τις εξής απαντήσεις:

Εφεδρεία Εκπαιδευτικών Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ανέφερε πως τυχόν εφαρμογή του θεσμού της εργασιακής εφεδρείας – απόλυσης στο χώρο της εκπαίδευσης, θα αποτελεί αιτία πολέμου. Οι δεσμεύσεις που δίνονται κάθε φορά δεν είναι δυνατό να αναιρούνται με την επίκληση νέων έκτακτων οικονομικών συνθηκών, οι οποίες τάχα επιβάλλουν την αλλαγή τους. Ζητήθηκε η καθαρή τοποθέτηση της Υπουργού για το θέμα.

Η Υπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε κατηγορηματικά ότι η εργασιακή εφεδρεία δεν αφορά τους εκπαιδευτικούς. Δεν απάντησε εάν θα υπάρξει μετακίνηση εκπαιδευτικών σε Δήμους ή άλλους φορείς.

Χρηματοδότηση της Εκπαίδευσης  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τόνισε τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες όλης της χώρας από την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών αλλά και από τη δυσλειτουργία σε πάρα πολλές περιπτώσεις των ΟΤΑ, οι οποίοι δεν είναι σε θέση ακόμη και τα ελάχιστα ποσά των επιχορηγήσεων, να τα διαθέσουν έγκαιρα και με το σωστό τρόπο.  Απαίτησε την άμεση αύξηση των κονδυλίων για τις λειτουργικές δαπάνες προκειμένου τα σχολεία να μπορούν να ανταποκριθούν στις στοιχειώδεις ανάγκες σε θέρμανση, γραφική ύλη, κλπ., αλλά και την βελτίωση του θεσμικού πλαισίου ώστε να μην υπάρχει ο τεράστιος όγκος γραφειοκρατικών εμποδίων και τα χρήματα να φτάνουν έγκαιρα στις σχολικές μονάδες.

 Η Υπουργός Παιδείας ανέφερε πως ο προϋπολογισμός που έχει κατατεθεί από την Κυβέρνηση είναι ο μικρότερος από τη μεταπολίτευση και μετά κάτι που συμβαίνει αναλογικά και στο χώρο της Παιδείας.  Παραδέχτηκε πως τα κονδύλια έχουν μειωθεί σημαντικά. Έκανε αναφορά στις ευθύνες των Ο.Τ.Α. και δήλωσε πως θα ψηφιστεί τροπολογία για την εξαίρεση των σχολικών επιτροπών από τον προληπτικό έλεγχο του ελεγκτικού συνεδρίου ώστε να υπάρξει ελάφρυνση από ένα σημαντικό όγκο γραφειοκρατικής εργασίας.

Αποδοχές των εκπαιδευτικών  Δηλώθηκε ότι αποτελεί ντροπή για όλους αυτούς που πήραν τις αποφάσεις, ο νεοδιόριστος Έλληνας εκπαιδευτικός να αμείβεται με το ποσό των 640€ το μήνα και όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί να έχουν τεράστιες περικοπές, που φτάνουν στο 35%, στους ήδη πενιχρούς μισθούς τους οι οποίοι πλέον μοιάζουν περισσότερο με προνοιακά επιδόματα. Η κατάργηση ακόμη και επιδομάτων που χορηγούνταν σε ειδικές περιπτώσεις (π.χ. επίδομα ειδικής αγωγής, επίδομα δυσμενών συνθηκών) υποδηλώνει πως υπάρχει παντελής διάθεση απαξίωσης και εξαθλίωσης του έλληνα εκπαιδευτικού.  Απαίτηση των εκπαιδευτικών είναι η κρίση να μη μεταφερθεί για άλλη μια φορά στα συνήθη υποζύγια αλλά να πληρώσουν επιτέλους οι έχοντες και κατέχοντες.

 Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως το ζήτημα είναι συνολικό και αφορά όλους του Δημοσίου Υπαλλήλους.

Πλεονάζων χρόνος σε βαθμό και Μ.Κ  Ο μη υπολογισμός του πλεονάζοντος χρόνου για την κατάταξη των εκπαιδευτικών σε βαθμό και Μ.Κ. είναι ένας ακόμη κρίκος στην απαράδεκτη αλυσίδα των περικοπών. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. απαιτεί να λυθεί άμεσα το ζήτημα και να μην υπάρξει περικοπή ούτε μιας ημέρας για τη βαθμολογική και μισθολογική  κατάταξη.

 Η Υπουργός Παιδείας ανέφερε πως το θέμα έχει δημιουργήσει εκρηκτική κατάσταση σε όλο το Δημόσιο. Εξετάζονται λύσεις από τα Υπουργεία Οικονομικών και Εσωτερικών.

Υποχρεωτική τριετής και διετής παραμονή στην οργανική θέση Η ρύθμιση του Ν.3848/10 που αφορά στην υποχρεωτική παραμονή για 3 χρόνια των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στην οργανική τους θέση, και για 2 χρόνια όλων των εκπαιδευτικών προκειμένου να έχουν δικαίωμα μετάθεσης, στη συγκεκριμένη μάλιστα οικονομική συγκυρία που ο μισθός του πρωτοδιόριστου εκπαιδευτικού έχει μετατραπεί σε φιλοδώρημα (640€), φαντάζει σαν μια βαθιά τιμωρητική διάταξη η οποία έχει μοναδικό στόχο να δημιουργήσει προβλήματα και όχι να λύσει. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με δεδομένο και τον πολύ μικρό – σχεδόν μηδενικό – αριθμό διορισμών ζήτησε να καταργηθεί η συγκεκριμένη ρύθμιση και να αντικατασταθεί με κίνητρα παραμονής (π.χ. επιπλέον μόρια) καθώς δημιουργεί μόνο προβλήματα χωρίς να λύνει κανένα. Να δοθεί, για φέτος, σε όλους τους εκπαιδευτικούς το δικαίωμα για κατάθεση αίτησης μετάθεσης.

H Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως σήμερα υπάρχουν ιδιαίτερες συνθήκες λόγω της οικονομικής κρίσης. Θα καταργηθεί η υποχρεωτική τριετής παραμονή των νεοδιόριστων στην οργανική τους θέση. Παραμένει η διετής παραμονή των υπολοίπων. Θα δοθούν κίνητρα παραμονής (μόρια) στην οργανική θέση πέρα της διετίας. Οι υπηρεσίες του Υπουργείου εξετάζουν τις προϋποθέσεις ώστε να δοθεί η δυνατότητα να γίνουν εκπρόθεσμες αιτήσεις μετάθεσης φέτος. Μετεκπαίδευση  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε την επαναλειτουργία των Διδασκαλείων για τη μετεκπαίδευση και μάλιστα για όλες τις ειδικότητες θεωρώντας ότι το έργο που πρόσφεραν ήταν θετικό και αναντικατάστατο. Για το θέμα η ΔΟΕ έχει καταθέσει συγκεκριμμένες προτάσεις αναβάθμισης του θεσμού.

 Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι θα γίνει νομοθετική ρύθμιση για επιμόρφωση – μετεκπαίδευση που θα αφορά όλες τις ειδικότητες. Θα πραγματοποιείται σε όλα τα ΑΕΙ που σήμερα λειτουργούν Διδασκαλεία Μετεκπαίδευσης. Η διάρκειά της θα είναι 3μηνη και  6μηνη εξ’ αποστάσεων και δια ζώσης καθώς και ετήσια με εκπαιδευτική άδεια.

Ελλείψεις σχολικών βιβλίων  Η Δ.Ο.Ε. είχε έγκαιρα, μέσα στο καλοκαίρι, αναδείξει τα τεράστια ζητήματα που θα προέκυπταν από τις ελλείψεις των σχολικών βιβλίων εξαιτίας της απαράδεκτης ολιγωρίας του Υπουργείου Παιδείας. Οι δεσμεύσεις της Υπουργού προς την ελληνική κοινωνία πως το πρόβλημα θα έχει αποκατασταθεί μέχρι τις 15 Οκτώβρη 2011, αποδείχθηκε πως δεν είχε καμία βάση. Το γεγονός ότι έφτασαν οι διακοπές των Χριστουγέννων χωρίς όλα τα βιβλία να βρίσκονται σε όλα τα σχολεία αποτελεί μαύρη σελίδα για το Υπουργείο Παιδείας.

 Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι είναι ένα δύσκολο και με μεγάλες επιπτώσεις θέμα. Έκανε ιστορική αναδρομή της «δημιουργίας του προβλήματος» κάνοντας αναφορά στα προβλήματα που υπήρξαν στον Ο.Ε.Δ.Β. και στο ελεγκτικό συνέδριο. Υπήρξαν εγκληματικές πράξεις ολιγωρίας. Οι αρμοδιότητες του Ο.Ε.Δ.Β. μεταφέρονται στις νέες δομές και έχουν γίνει όλες οι διαδικασίες για την προμήθεια χαρτιού για την εκτύπωση των βιβλίων για το 2012-13.

Αναδιάρθρωση δομών στην εκπαίδευση  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε να πληροφορηθεί τις προθέσεις του Υπουργείου Παιδείας για την αναδιάρθρωση των δομών της εκπαίδευσης μετά την κατάργηση των γραφείων εκπαίδευσης και τις φήμες για τις υπερεξουσίες των Διευθυντών των σχολείων. Τόνισε πως ο κυρίαρχος ρόλος του συλλόγου διδασκόντων δεν πρέπει να υποβαθμιστεί.

 Η Υπουργός Παιδείας δεν έδωσε καμιά απάντηση για το θέμα το οποίο δήλωσε πως θα εξεταστεί στα πλαίσια της νέας κυβέρνησης. Μόνο εάν υπάρξει συνεννόηση θα προχωρήσει.   Θέματα Ειδικής Αγωγής

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. παρουσίασε στην Υπουργό, μια σειρά θεμάτων: Εργασιακή ομηρία των αποφοίτων ΠΤΕΑ. Απαίτησε την άμεση διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδ. Αγωγή Διατύπωσε την αγωνία για την τύχη των ΚΕΔΔΥ, θεσμού που αποτελεί κομβικό κομμάτι της ΕΑΕ Καυτηρίασε το γεγονός «μεταφοράς» οργανικών θέσεων από την Π.Ε. στην Δ.Ε. Το αίτημα της ΔΟΕ είναι αύξηση των οργανικών θέσεων στην Π.Ε. και στην Δ.Ε. Η κατάργηση του επιδόματος στους εργαζόμενους στην Ε.Α. αποτελεί θλιβερό γεγονός. Η επαναχορήγησή του αποτελεί αίτημα της ΔΟΕ

Η Υπουργός δεσμεύτηκε για τη διενέργεια διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή, το 1ο τρίμηνο του 2012. Οι οργανικές θέσεις στην Π.Ε. και Δ.Ε. που αφορούν την ειδική αγωγή θα αυξηθούν. Υπάρχει αύξηση πιστώσεων και για τους αναπληρωτές Ε.Α.

Το επίδομα Ε.Α. είναι κάτι που το βλέπει θετικά αλλά είναι θέμα της κεντρικής οικονομικής πολιτικής

Για τα ΚΕΔΔΥ, υπάρχει πλαίσιο συνέχειας λειτουργίας τους που θα εκδόσει η αρμόδια Υφυπουργός

Προβλήματα με τη σίτιση των μαθητών λόγω της οικονομικής κρίσης  Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζήτησε από το Υπουργείο Παιδείας την ανάληψη πρωτοβουλιών σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την εκπαιδευτική κοινότητα προκειμένου με διακριτικότητα να στηριχτούν οι οικογένειες μαθητών που εξ αιτίας των δυσκολιών οικονομικών συνθηκών αντιμετωπίζουν τεράστια οικονομικά προβλήματα.

Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως είναι ένα δύσκολο και ευαίσθητο θέμα. Καταβάλλονται προσπάθειες και έχουν εξασφαλιστεί πόροι προκειμένου να στηριχτούν οι οικογένειες που αντιμετωπίζουν προβλήματα. Μετά από προτάσεις των σχολείων και συνεργασία των Υπουργείων Απασχόλησης, Υγείας, Παιδείας καθώς και των Ο.Τ.Α.

Μοριοδότηση αποσπάσεων  Η εφαρμογή για πρώτη φορά της μοριοδότησης των αποσπάσεων, ήταν ένα θετικό γεγονός. Τα όποια προβλήματα παρουσιάστηκαν θα πρέπει να επιλυθούν μετά από διάλογο και πριν από τις νέες αποσπάσεις.

 Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως οι όποιες δυσλειτουργίες δημιουργήθηκαν στην πρώτη εφαρμογή θα συζητηθούν στην αρμόδια επιτροπή και θα γίνουν οι απαιτούμενες διορθώσεις.

Υγειονομική Περίθαλψη  Παρά το γεγονός ότι το θέμα της υγειονομικής περίθαλψης είναι αρμοδιότητα άλλου Υπουργείου, ζητήθηκε από την Υπουργό Παιδείας η παρέμβασή της γιατί το πρόβλημα έχει πάρει εκρηκτικές διαστάσεις.

 Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως είναι θέμα που αφορά όλους του Δημοσίους Υπαλλήλους και θα το αντιμετωπίσει συνολικά η Κυβέρνηση.

Κατάργηση αιρετών από τα Πειθαρχικά Συμβούλια  Είναι εμφανής η προσπάθεια της Κυβέρνησης να σταματήσει κάθε φωνή αντίστασης στις αντιεκπαιδευτικές της πολιτικές. Η στοχοποίηση του συνδικαλιστικού κινήματος ως δήθεν υπεύθυνου για τα δεινά της δημόσιας διοίκησης, είναι άδικη και έχει ως στόχο να μην υπάρχει κανένα «ανάχωμα» στην ισοπέδωση του κοινωνικού κράτους και στην οικονομική εξόντωση των μισθωτών. Η κατάργηση των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων από τα Πειθαρχικά Συμβούλια είναι βαθιά συντηρητική πράξη, καθώς σε όλες τις ευνομούμενες κοινωνίες, όποιος κατηγορείται για κάποιο αδίκημα, έχει τη δυνατότητα υπεράσπισης.  Άλλωστε η πλειοψηφία των Συμβουλίων πάντα ήταν διορισμένη από την Κυβέρνηση. Ζητάμε να μην αλλάξει η σύνθεση των Πειθαρχικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων.  Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε πως υπάρχει απόφαση που ισχύει για όλο το Δημόσιο να μη συμμετέχουν υπάλληλοι του ίδιου κλάδου στα πειθαρχικά συμβούλια.

Θέματα διορισμών Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε ανέτοιμη να δώσει αριθμό διορισμών για την επόμενη σχολική χρονιά. Είπε ότι θεωρεί δύσκολη την πραγματοποίηση διαγωνισμού του ΑΣΕΠ το 2012. Θα πραγματοποιηθεί διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Φεβρουάριο του 2012 μόνο για εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής. Δημιουργείται κλάδος ΠΕ19 εκπαιδευτικών πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με δημιουργία οργανικών θέσεων.

Συγχωνεύσεις  Η Υπουργός δήλωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε νέο κύκλο συγχωνεύσεων αλλά θα εφαρμοστούν τα όσα ορίζει η κείμενη νομοθεσία για τις μεταβολές των σχολείων.

Σχολική στέγη  Η Υπουργός δήλωσε ότι μόνο μέσα ΕΣΠΑ υλοποιούνται έργα γιατί δεν υπάρχουν πόροι από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.

Το Δ.Σ. της ΔΟΕ εκτιμά ότι η Υπουργός δεν έδωσε καμιά ουσιαστική απάντηση στα κεντρικά ζητήματα της εκπαιδευτικής και οικονομικής πολιτικής και δηλώνει ότι θα συνεχίσει τον αγώνα για την ανατροπή των πολιτικών που διαλύουν τις ζωές μας. Ο αγώνας συνεχίζεται.

Από τη Δ.Ο.Ε.