Newsletter
Είσοδος Μελών
Δημοσκοπήσεις
Φιλικά Sites
-
- ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΕΤΟΥΣ 2011
- Μαθητικό Ραδιόφωνο
- Υπουργείο Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
- Η Αρχειοθήκη του Εκπαιδευτικού
- Διαύγεια του ΥπΔΒΜΘ
- Πίνακες e-aitisi.sch.gr
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Κρατ. Πιστοπ. Γλωσσομάθειας
- Θέματα Κ.Π.Γ. Ιταλικά 2006-2011
- ΟΕΠΕΚ - PROJECT
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Ψηφιακό σχολείο (βιβλία σε ψηφιακή μορφή)
- Σχολικά Βιβλία για αμβλύωπες μαθητές (σε ψηφιακή μορφή)
- e-twinning.net
- e-class.sch.gr
- Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. Ανακοινώσεις
- Κ.Ε.Ε.
- Α.Σ.Ε.Π.
- Οδηγοί για τις προσλήψεις
- Ε.Κ.Π.Α. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- Α.Π.Θ. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- ΕΥΔΟΞΟΣ Συγγράμματα ΑΕΙ-ΤΕΙ
- Βιβλιοθήκες Ε.Κ.Π.Α.
- Πολύφιλος περιοδικό τμήμ. ΑΠΘ
- Πρεσβεία Ιταλίας στην Αθήνα
- Ιταλικό Μορφωτικό Ινστ. Αθηνών
- Ιταλικό Μορφωτικό Θεσ/νίκης
- E.E. Site Επιτρόπου Παιδείας
- Ελληνικό Ινστιτούτο Βενετίας
- Εργασία για Ιταλομαθείς προυποθέτει εγγραφή
- E.E. Site Παιδείας Πολυγλωσσίας
- PLOTEUS
- www.alfavita.gr
- www.kathigitis.org
- www.diorismos.gr
- www.hellasedu.gr
- www.edu4u.gr
- www.diktyo.gr
- www.edunea.gr
- www.pde.gr
- www.proslipsis.gr
- Μηχανή Αναζήτησης Μεταπτυχιακών
- Όλα τα ανοιχτά μεταπτυχιακά
- Όλες οι σπουδές από απόσταση
- Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών
- www.esos.gr
- www.edugate.gr
- Υπενθυμίσεις καταληκτικών ημερομηνιών
- www.ekpaideytikos.gr
- www.mathima.gr
- www.paideia-ergasia.gr
- www.ekpaideyo.gr
- www.e-paideia.net
- www.edu.klimaka.gr
- e-Πύλη Εκπαίδευσης
- www.e-enosh.gr
- www.eduadvisor.gr
- www.atlasearch.gr
- Εκπαιδευτικά Νέα
- www.edra.gr
- www.eduportal.gr
- Σύλλογος Δελμούζος
- Ακαδημαικός λόγος
- Microsoft 101 ιδέες
- 24grammata.com
- e-books 24.grammata.com
- video 24grammata.com
- www.aixmi.gr
- www.basiosa.wordpress.com/
- Πανελλαδικός Οδηγός Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
- Δημήτρης Mπράτης
- Θέμης Κοτσιφάκης
- K.E.ME.TE.
- ΟΛΜΕ blog
- ΟΛΜΕ νέο site
- Ο.Λ.Μ.Ε.
- Πανελ. Ένωση Αναπληρωτών
- Π.Ε.Α.Ε.
- Σ.Ε.Α.Ε.
- Επιμορφ. Σεμινάρια ΥπΔΒΜΘ
- Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
- Επιμόρφ. εκπαιδ. Β Επιπέδου
- Οργαν. Επιμόρφ. Εκπαιδευτικών
- Ανοικτή & Εξ' Αποστ. Εκπαίδευση
- Μισθοδοσία εκπαιδευτικών
- Μόρια, προϋπηρεσία κ.λ.π.
- Σύλλ. Εργαζ. στα Φροντιστήρια
- Ο.Ε.Φ.Ε.
- Συλλογικές Συμβάσεις Κ.Ξ.Γ.
- Ενωτική Πρωτοβουλία
- Νομοθ. για καθ. Φροντιστηρίων
- www.palso.gr
- Σύλλογοι Καθηγ. Ξ. Γλωσσών
- Tutorpool Εθελοντικό Δίκτυο Παιδείας
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2011
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2010
- Ειδ Μάθημα Ιταλικών 2000-2010
- Βάσεις των ΑΕΙ ΤΕΙ 2010 / 2011
- Θέματα Celi αρχείο
- Θέματα & λύσεις Πανελλαδ. 2011
- Θέματα Πανελλαδικών Αρχείο
- Φροντιστ. θέματα Πανελλαδικών
- Θέματα Παγκύπριων Αρχείο
- blog Italiano a scuola!
- Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
- Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ
- ΔΟΑΤΑΠ
- Αναγν. Πτυχίων Ισοτιμίες Τίτλων
- Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
- ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας
- La stampa.it
- La repubblica.it
- Corriere Della Sera
- Ολές οι ευρωπαικές εφημερίδες
- Ιταλική Τηλεόραση superlink
- RAI TV
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Αθήνας
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Θες/νίκης
- Πανεπιστήμια Ιταλίας superlink
- www.specialeducation.gr
- Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας
- Παιδαγωγική Ψυχολογία
- Σύλ. Εκπ. για Μαθ. Δυσκολίες
- ikid Σχολή Γονέων
- Υγεία & Παιδί τα Νέα
- Στίχοι Ιταλικών Τραγουδιών
- Anima Italiana
- Ιταλική Κουζίνα - Χρυσός Οδηγός
- il faro
- COM.IT.ES.
- Δίκτ. Νεολ. Ελληνισμ. Ιταλίας
- Ένωση Επτανησίων Ελλάδας
- Οδηγ. Χρήσ. Δημ. Υπηρεσιών
- Εορτολόγιο Αλφαβητικά
- Όλες οι Αργίες σε ένα ημερολόγιο
- Οι απεργίες κάθε μέρα
- Εκδηλώσεις
- Κανάλια και Πρόγραμμα ΤV
- encardia
- Άγνωστη Πέτρα
- Ταινίες στα Ιταλικά
- www.robertosconocchini.it
- Γλώσσα & Πολιτισμός Ιταλίας
- Κλείστε ξενοδοχείο - Ιταλία
- Αξιοθέατα στην Ιταλία
- Δρομολόγια τρένων στην Ιταλία
- Με αυτοκίνητο στην Ιταλία
- Χαρτες πόλεων της Ιταλίας
- Τηλεφωνικός κατ. Ιταλίας
- Τα ιταλικά μουσεία on line
- Οι ιταλικές βιβλιοθήκες
- Ιταλικά σχολεία για ξένους
- Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
- Kύπρος www.ekpedeftikos.com
- Κύπρος - Θέματα 4 all
- Δωρεάν λογισμικά
- Πολλά ακόμα ενδιαφέροντα links
ΤΟ BLOGGING ΒΕΛΤΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ |
![]() |
![]() |
![]() |
Συντάχθηκε απο τον/την administrator |
Σάββατο, 14 Ιανουάριος 2012 11:22 |
www.iatronet.gr Ημερομηνία δημοσίευσης: 13 Ιανουαρίου 2012 Το να διατηρεί ένας έφηβος blog φαίνεται να βοηθά να αντιμετωπίζει κοινωνικά προβλήματα, αναφέρει νέα έρευνα. Η έρευνα περιέλαβε 161 μαθητές, 124 κορίτσια και 37 αγόρια, μέσης ηλικίας 15 ετών, που είχαν άγχος και δυσφορία σε κοινωνικά πλαίσια. Όλοι είχαν δυσκολία να κάνουν φίλους ή στις σχέσεις τους με τους υπάρχοντες φίλους. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 6 ομάδες. 4 έγραφαν σε blog, μια κρατούσε ημερολόγιο για τα κοινωνικά προβλήματα που αντιμετώπιζε και μια δεν έκανε τίποτα. Δυο από τις ομάδες με τα blogs έγραφαν για τα κοινωνικά τους προβλήματα και μια ομάδα είχε ‘ανοιχτές’ τις αναρτήσεις σε σχόλια. Οι 2 άλλες ομάδες των blogs ήταν ελεύθερες να γράψουν για οποιοδήποτε θέμα και μια από αυτές επίσης είχε ‘ανοιχτές’ τις αναρτήσεις για σχόλια. Όλες οι ομάδες που διατηρούσαν blogs αναρτούσαν μηνύματα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα για 10 εβδομάδες. Οι ερευνητές αξιολόγησαν την αυτοεκτίμηση, τις καθημερινές κοινωνικές δραστηριότητες και τη συμπεριφορά των νέων πριν, αμέσως μετά και 2 μήνες μετά το πείραμα που διήρκεσε 10 εβδομάδες. Οι έφηβοι στις ομάδες των blogs παρουσίασαν σημαντική βελτίωση στην αυτοεκτίμηση, το άγχος σε κοινωνικές περιστάσεις, τη συναισθηματική δυσφορία και τον αριθμό των θετικών κοινωνικών συμπεριφορών σε σύγκριση με εφήβους που έγραφαν ημερολόγιο ή τίποτα. Οι μεγαλύτερες βελτιώσεις παρατηρήθηκαν σε εφήβους από τους οποίους ζήτησαν οι ερευνητές να γράφουν για τα προβλήματα της κοινωνικής τους ζωής και των οποίων τα blogs ήταν ‘ανοιχτά’ σε σχόλια, σύμφωνα με την έρευνα, που δημοσιεύεται στη διαδικτυακή έκδοση του περιοδικού ‘Psychological Services’. Ο ερευνητής, Meyran Boniel-Nissim, από το Πανεπιστήμιο της Χάιφα, δήλωσε ότι η έρευνα έδειξε ότι το γράψιμο σε ημερολόγιο και άλλες μορφές γραψίματος αποτελούν σημαντικό τρόπο απελευθέρωσης της δυσφορίας και βελτιώνουν τη διάθεση. Οι έφηβοι βρίσκονται online, έτσι το γράψιμο σε blog διευκολύνει την ελεύθερη έκφραση και την εύκολη επικοινωνία με άλλους. Επειδή περισσότερα κορίτσια από αγόρια έλαβαν μέρος στην έρευνα, οι ερευνητές δήλωσαν ότι μελλοντική έρευνα θα πρέπει να εστιάσει στο φύλο. Πηγές: ‘Psychological Services’. |