Newsletter
Είσοδος Μελών
Δημοσκοπήσεις
Φιλικά Sites
-
- ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΕΤΟΥΣ 2011
- Μαθητικό Ραδιόφωνο
- Υπουργείο Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
- Η Αρχειοθήκη του Εκπαιδευτικού
- Διαύγεια του ΥπΔΒΜΘ
- Πίνακες e-aitisi.sch.gr
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Κρατ. Πιστοπ. Γλωσσομάθειας
- Θέματα Κ.Π.Γ. Ιταλικά 2006-2011
- ΟΕΠΕΚ - PROJECT
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Ψηφιακό σχολείο (βιβλία σε ψηφιακή μορφή)
- Σχολικά Βιβλία για αμβλύωπες μαθητές (σε ψηφιακή μορφή)
- e-twinning.net
- e-class.sch.gr
- Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. Ανακοινώσεις
- Κ.Ε.Ε.
- Α.Σ.Ε.Π.
- Οδηγοί για τις προσλήψεις
- Ε.Κ.Π.Α. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- Α.Π.Θ. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- ΕΥΔΟΞΟΣ Συγγράμματα ΑΕΙ-ΤΕΙ
- Βιβλιοθήκες Ε.Κ.Π.Α.
- Πολύφιλος περιοδικό τμήμ. ΑΠΘ
- Πρεσβεία Ιταλίας στην Αθήνα
- Ιταλικό Μορφωτικό Ινστ. Αθηνών
- Ιταλικό Μορφωτικό Θεσ/νίκης
- E.E. Site Επιτρόπου Παιδείας
- Ελληνικό Ινστιτούτο Βενετίας
- Εργασία για Ιταλομαθείς προυποθέτει εγγραφή
- E.E. Site Παιδείας Πολυγλωσσίας
- PLOTEUS
- www.alfavita.gr
- www.kathigitis.org
- www.diorismos.gr
- www.hellasedu.gr
- www.edu4u.gr
- www.diktyo.gr
- www.edunea.gr
- www.pde.gr
- www.proslipsis.gr
- Μηχανή Αναζήτησης Μεταπτυχιακών
- Όλα τα ανοιχτά μεταπτυχιακά
- Όλες οι σπουδές από απόσταση
- Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών
- www.esos.gr
- www.edugate.gr
- Υπενθυμίσεις καταληκτικών ημερομηνιών
- www.ekpaideytikos.gr
- www.mathima.gr
- www.paideia-ergasia.gr
- www.ekpaideyo.gr
- www.e-paideia.net
- www.edu.klimaka.gr
- e-Πύλη Εκπαίδευσης
- www.e-enosh.gr
- www.eduadvisor.gr
- www.atlasearch.gr
- Εκπαιδευτικά Νέα
- www.edra.gr
- www.eduportal.gr
- Σύλλογος Δελμούζος
- Ακαδημαικός λόγος
- Microsoft 101 ιδέες
- 24grammata.com
- e-books 24.grammata.com
- video 24grammata.com
- www.aixmi.gr
- www.basiosa.wordpress.com/
- Πανελλαδικός Οδηγός Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
- Δημήτρης Mπράτης
- Θέμης Κοτσιφάκης
- K.E.ME.TE.
- ΟΛΜΕ blog
- ΟΛΜΕ νέο site
- Ο.Λ.Μ.Ε.
- Πανελ. Ένωση Αναπληρωτών
- Π.Ε.Α.Ε.
- Σ.Ε.Α.Ε.
- Επιμορφ. Σεμινάρια ΥπΔΒΜΘ
- Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
- Επιμόρφ. εκπαιδ. Β Επιπέδου
- Οργαν. Επιμόρφ. Εκπαιδευτικών
- Ανοικτή & Εξ' Αποστ. Εκπαίδευση
- Μισθοδοσία εκπαιδευτικών
- Μόρια, προϋπηρεσία κ.λ.π.
- Σύλλ. Εργαζ. στα Φροντιστήρια
- Ο.Ε.Φ.Ε.
- Συλλογικές Συμβάσεις Κ.Ξ.Γ.
- Ενωτική Πρωτοβουλία
- Νομοθ. για καθ. Φροντιστηρίων
- www.palso.gr
- Σύλλογοι Καθηγ. Ξ. Γλωσσών
- Tutorpool Εθελοντικό Δίκτυο Παιδείας
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2011
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2010
- Ειδ Μάθημα Ιταλικών 2000-2010
- Βάσεις των ΑΕΙ ΤΕΙ 2010 / 2011
- Θέματα Celi αρχείο
- Θέματα & λύσεις Πανελλαδ. 2011
- Θέματα Πανελλαδικών Αρχείο
- Φροντιστ. θέματα Πανελλαδικών
- Θέματα Παγκύπριων Αρχείο
- blog Italiano a scuola!
- Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
- Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ
- ΔΟΑΤΑΠ
- Αναγν. Πτυχίων Ισοτιμίες Τίτλων
- Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
- ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας
- La stampa.it
- La repubblica.it
- Corriere Della Sera
- Ολές οι ευρωπαικές εφημερίδες
- Ιταλική Τηλεόραση superlink
- RAI TV
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Αθήνας
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Θες/νίκης
- Πανεπιστήμια Ιταλίας superlink
- www.specialeducation.gr
- Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας
- Παιδαγωγική Ψυχολογία
- Σύλ. Εκπ. για Μαθ. Δυσκολίες
- ikid Σχολή Γονέων
- Υγεία & Παιδί τα Νέα
- Στίχοι Ιταλικών Τραγουδιών
- Anima Italiana
- Ιταλική Κουζίνα - Χρυσός Οδηγός
- il faro
- COM.IT.ES.
- Δίκτ. Νεολ. Ελληνισμ. Ιταλίας
- Ένωση Επτανησίων Ελλάδας
- Οδηγ. Χρήσ. Δημ. Υπηρεσιών
- Εορτολόγιο Αλφαβητικά
- Όλες οι Αργίες σε ένα ημερολόγιο
- Οι απεργίες κάθε μέρα
- Εκδηλώσεις
- Κανάλια και Πρόγραμμα ΤV
- encardia
- Άγνωστη Πέτρα
- Ταινίες στα Ιταλικά
- www.robertosconocchini.it
- Γλώσσα & Πολιτισμός Ιταλίας
- Κλείστε ξενοδοχείο - Ιταλία
- Αξιοθέατα στην Ιταλία
- Δρομολόγια τρένων στην Ιταλία
- Με αυτοκίνητο στην Ιταλία
- Χαρτες πόλεων της Ιταλίας
- Τηλεφωνικός κατ. Ιταλίας
- Τα ιταλικά μουσεία on line
- Οι ιταλικές βιβλιοθήκες
- Ιταλικά σχολεία για ξένους
- Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
- Kύπρος www.ekpedeftikos.com
- Κύπρος - Θέματα 4 all
- Δωρεάν λογισμικά
- Πολλά ακόμα ενδιαφέροντα links
ΕΡΕΥΝΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ |
![]() |
![]() |
![]() |
Συντάχθηκε απο τον/την administrator | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2012 12:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τα πρώτα αποτελέσματα μεγάλης έρευνας για τη χρήση του Διαδικτύου, που πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία Μαθητών, Εκπαιδευτικών, Γονέων και Οργανωτικής Επιτροπής, παρουσιάσθηκαν στην Ημερίδα του Δήμου Μαρκοπούλου για το Internet και το Facebook. Στην ομιλία τους, η κα. Μαριλένα Μουτζούρη, μιλώντας εκ μέρους των Συλλόγων Γονέων, ανέπτυξε τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς των γονέων, ενώ η κα Ντίνα Κολιαβασίλη παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας. Η ΕΡΕΥΝΑ ‘Όπως βλέπετε στον Πίνακα 1, το ερωτηματολόγιο της έρευνας συμπληρώθηκε από πεντακοσίους εβδομήντα έξι (576) μαθητές και γονείς, ποσοστό που αντιστοιχεί σε άνω του 35% του μαθητικού πληθυσμού. Στον προβαλλόμενο πίνακα, βλέπετε τα στοιχεία των γονιών, καθώς και την ηλικία και το επίπεδο σχολικής-ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Ενδιαφέρον είναι το ποσοστό της ηλικιακής ομάδας των 35-50 ετών, που εκπροσωπεί το 80% του συνόλου των γονιών.
Στον Πίνακα 2, βλέπετε τα στοιχεία των μαθητών. Θεωρούμε, ότι έχει εξασφαλισθεί η απαιτούμενη αντιπροσωπευτικότητα του δείγματος, σε σχέση με το φύλλο, τον τόπο κατοικίας και τη βαθμίδα σχολικής εκπαίδευσης. Ας σημειωθεί, ότι από το Δημοτικό συμμετέχουν μαθητές και μαθήτριες των τριών τελευταίων τάξεων, Τετάρτη, Πέμπτη και Έκτη.
‘Ένα πρώτο, βασικό ερώτημα που τέθηκε (Πίνακας 3-Πίνακας 4), έχει να κάνει με τη σύνδεση και πρόσβαση των μαθητών στο Διαδίκτυο από το σπίτι τους, η οποία όπως βλέπετε, ξεπερνάει το 85%. Σημαντικό είναι το εύρημα, ότι το 44% των παιδιών έχει τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή στο δωμάτιό του, με ότι αυτό συνεπάγεται, από την σκοπιά της καλώς εννοούμενης γονικής επίβλεψης, ενώ επιπλέον, ένα 32% των παιδιών έχει πρόσβαση και μέσω κινητού τηλεφώνου.
Για τη μερίδα εκείνη των παιδιών, που δεν έχουν πρόσβαση από το σπίτι (Πίνακας 5), και δυστυχώς αυτό είναι σημείο των καιρών, ο βασικότερος λόγος είναι ο οικονομικός, σε ποσοστό 52%, ενώ εντύπωση προκαλεί το 27%, που δεν έχει σύνδεση, λόγω φόβου και ανασφάλειας.
Συνεχίζοντας για λίγο ακόμα με τα παιδιά που δεν έχουν σύνδεση στο σπίτι, διαπιστώνουμε (Πίνακας 6), ότι το 43% αυτών των παιδιών αναζητούν τη σύνδεση εκτός σπιτιού.
Δείτε όμως τι συμβαίνει στον Πίνακα 7, που καταγράφει τις ημερήσιες ώρες σύνδεσης παιδιών, στο Διαδίκτυο: 8% είναι συνδεδεμένο εκτός σπιτιού για πάνω από 3 ώρες την μέρα. Ένα 4% δε, είναι συνδεδεμένο για πάνω από 5 ώρες, καθημερινά, εκτός σπιτιού !
Καταγράφοντας τη σχέση Μικρών και Μεγάλων με το Διαδίκτυο (Πίνακας 8), βλέπουμε ότι τα παιδιά προηγούνται τόσο στη χρήση του Internet, με ποσοστό 89%, όσο και στη χρήση του Facebook, με ποσοστό 51%.
Εάν το 51% στη χρήση του Facebook από τα παιδιά, σας φαίνεται μικρό, αυτό εξηγείται (Πίνακας 9), από το χαμηλό ποσοστό χρήσης (14%), ανάμεσα στους μαθητές του Δημοτικού. Στο Γυμνάσιο, το ποσοστό αυτό εκτινάσσεται στο 64% και ανεβαίνει στο εντυπωσιακό 84%, στους μαθητές του Λυκείου.
Μιλώντας λίγο και για τους Μεγάλους (Πίνακας 10), βλέπουμε στον επόμενο πίνακα, την άμεση σχέση της χρήσης, ειδικά του Internet, με το επίπεδο της εκπαίδευσης. Οι απόφοιτοι Δημοτικού το χρησιμοποιούν σε ποσοστό 32% (δεν είναι και λίγο!), ενώ το αντίστοιχο ποσοστό των αποφοίτων ΑΕΙ ανεβαίνει στο 91%. Μόρφωση (και όχι μόνο) και Internet είναι φανερό ότι πάνε χέρι-χέρι.
Στον επόμενο πίνακα (Πίνακας11), παίρνουμε μια μικρή γεύση από τους σκοπούς για τους οποίους μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το Διαδίκτυο. Οι Μεγάλοι το χρησιμοποιούν κυρίως για Ενημέρωση, σε ποσοστό 77% και δευτερευόντως για Εκπαίδευση, Επικοινωνία και Διασκέδαση, ενώ οι Μικροί προσανατολίζονται στη Διασκέδαση, σε ποσοστό 87% και μετά στην Εκπαίδευση, σε ποσοστό 80%. Αυτό το τελευταίο ειδικά, ευχόμαστε να είναι αλήθεια!
Ειδικά στα παιδιά (Πίνακας12), ενώ ξεκινάμε στο Δημοτικό με ανομοιογενή ποσοστά από 16% έως 76%, ανάλογα με τη χρήση, καταλήγουμε στο Λύκειο, σε παρόμοια, πολύ υψηλά ποσοστά, σε όλες τις χρήσεις. Εντυπωσιακά είναι από το Δημοτικό τα ποσοστά που έχουν σχέση με εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Για να τα κάνουμε όλα αυτά χρειάζεται χρόνος (Πίνακας13) ! Κατά μέσο όρο, Μικροί και Μεγάλοι, αφιερώνουν κάθε μέρα 1-3 ώρες στο Διαδίκτυο. Κάποιοι γονείς όμως το παρακάνουν και μένουν συνδεδεμένοι, σε ποσοστό 4%, πάνω από 5 ώρες κάθε μέρα. Το ίδιο ποσοστό συναντά κανείς και στους Μικρούς, από τους οποίους ένα 9%, συνδέεται από 3-5 ώρες καθημερινά.
Πρωταθλητές στο χρόνο παραμονής (Πίνακας14) αναδεικνύονται οι μαθητές Λυκείου, με ποσοστό 15% για σύνδεση 3-5 ωρών, ενώ επιπλέον, ένα 10% συνδέεται για πάνω από 5 ώρες καθημερινά. Είναι μια «πρωτιά», που θα έπρεπε να μας προβληματίσει.
Κλείνουμε με τη επιζητούμενη απαραίτητη προϋπόθεση, για τη χρήση του Διαδικτύου από όλους μας: την Ασφαλή Χρήση! Ρωτήσαμε Γονείς και Παιδιά για το επίπεδο ενημέρωσης, που εκτιμούν οι ίδιοι ότι διαθέτουν, σε σχέση με την Ασφαλή Χρήση του Διαδικτύου. Ιδού τα ανησυχητικά κατά τη γνώμη μας αποτελέσματα: Πρώτον, «Αρκετά Καλή» έως «Πολύ Καλή» ενημέρωση, εκτιμά ότι έχει το 67% των γονιών και το 61% των μαθητών (Πίνακας15) !
Δεύτερον, ειδικά στους μαθητές (Πίνακας16), «Αρκετά Καλή» έως «Πολύ Καλή» ενημέρωση, εκτιμά ότι έχει το 73% των μαθητών Λυκείου και το 66% των μαθητών Γυμνασίου!
Τρίτον, ειδικά στη σύγκριση απαντήσεων αγοριών-κοριτσιών (Πίνακας17) , «Αρκετά Καλή» έως «Πολύ Καλή» ενημέρωση, εκτιμά ότι έχει το 65% των κοριτσιών, 9 μονάδες πάνω από το 56% των αγοριών!
Είμαστε υποχρεωμένοι να αμφισβητήσουμε έντονα αυτή την διαφαινόμενη αυτοπεποίθηση και κάνουμε έκκληση σε όλους να ξανασκεφθούν 2 και 3 φορές την απάντηση που έδωσαν. Έχουμε πολλά να μάθουμε ακόμα στο θέμα της Ασφαλούς Χρήσης! Το θέμα δεν τίθεται για αντιπαράθεση, ούτε σε ανταγωνιστική βάση με οποιαδήποτε ομάδα των ερωτηθέντων. Το θέμα το βάζουμε για συζήτηση, που ευελπιστούμε να μας φέρει όλους πιο κοντά και να οδηγήσει στη βελτίωσή μας, έτσι ώστε να απολαμβάνουμε συνειδητά και με ασφάλεια, το σύγχρονο θαύμα της τεχνολογίας. Ας ανακαλύψουμε τον ψηφιακό κόσμο μαζί, Μικροί και Μεγάλοι, με ασφάλεια! Prn.news. Γραφείο Τύπου Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τελευταία Ενημέρωση στις Δευτέρα, 27 Φεβρουάριος 2012 19:47 |