ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΝΟΜΟΥ ΧΙΟΥ: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Εκτύπωση
( 1 Vote )
Συντάχθηκε απο τον/την el.pi.   
Τρίτη, 14 Ιούνιος 2011 09:21

alfavita.gr

Με αφορμή τη δήλωση της κ. Χριστοφιλοπούλου για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας από καθηγητές Ξένων Γλωσσών και αναθεώρηση της εγκυκλίου επομένως για την διδασκαλία β΄ ανάθεσης,  θα θέλαμε να σας πούμε ότι σε πολλά σχολεία εδώ και χρόνια παρατηρείται το φαινόμενο διδασκαλίας των συναδέλφων Ξένων γλωσσών εξ’ ολόκληρου του ωραρίου τους αποκλειστικά με Ιστορία.

Δεν γίνεται καν διαπραγμάτευση για συμπλήρωση ωραρίου με ενεργοποίηση της β΄ ανάθεσης, αλλά το θέμα παρουσιάζεται ως τετελεσμένο γεγονός!


Βεβαίως και οι συνάδελφοι επαχθώς φέρουν, αλλά αναγκάζονται να διδάσκουν Ιστορία μιας και οι καιροί είναι χαλεποί…… Αυτό πραγματικά θέλουμε να γίνει τώρα και με τη Λογοτεχνία;;;; Γνωρίζουν οι Ξενόγλωσσοι συνάδελφοι ότι είναι υπεράριθμοι και οι προσωπικές τους δηλώσεις είναι ότι μετά βδελυγμίας   αντιμετωπίζουν τη διδασκαλία της Ιστορίας, αλλά τι να κάνουν….;;;; Μήπως θα ήταν ευκολότερο για έναν Φιλόλογο να διδάσκει Γαλλικά, Γερμανικά ή Ιταλικά κλπ.;;;;; Όχι βέβαια!!!! Λοιπόν ας μην απορούμε με την αποστροφή των νέων μας για το μάθημα της Ιστορίας, αφού πρώτα το ίδιο το σύστημα έχει φροντίσει επιτηδευμένα να την οστρακίσει… .Μήπως πραγματικά δε θέλει το ΥΠΔΒΜΘ να θυμίζει την επανάληψη των ιστορικών γεγονότων με τις «ευχάριστες» συνέπειες σε αντιστοιχία με τις σημερινές συγκυρίες…;;;;;; Μήπως το ίδιο θέλει να γίνει και με το μάθημα της Λογοτεχνίας…;;;; Αφού προτεραιότητά του δεν είναι ο πολιτισμός, οι τέχνες και τα γράμματα, αλλά η άμεση εφαρμογή της προκρούστειας μεθόδου στο λογιστικό τμήμα του υπουργείου και μάλιστα με το σχέδιο του ακρωτηριασμού των κονδυλίων για τη μόρφωση!!!!

Καλούμε τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, τους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, να υπερασπιστούν το δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και να ακυρώσουν στην  πράξη τη μεθοδευμένη υποβάθμιση του μαθήματος της λογοτεχνίας ,καθώς και τη στοχευόμενη  εξαφάνιση της β ‘ ξένης γλώσσας (γαλλικά, γερμανικά). Οι μαθητές μας δεν είναι πειραματόζωα κανενός υπουργού ! Εάν θέλουμε να δώσουμε ώθηση στην παιδεία μας ,σαφώς και πρέπει να αντισταθούμε σε ό,τι την υποβαθμίζει ή τη γυρνά στο παρελθόν.

…., γιατί και αν πτωχική τη βρήκαμε την Ελλάδα μας, δε θα μας γελάσει. Έτσι σοφοί που γίναμε, με τόση πείρα, ήδη το καταλάβαμε οι ΥΠΟΥΡΓΟΙ τι σημαίνουν… για να παραφράσουμε το διαχρονικά επίκαιρο ποιητή μας…

 

                        Πρωτοβουλία φιλολόγων νομού  Χίου

 

 

Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 14 Ιούνιος 2011 10:06