Newsletter
Είσοδος Μελών
Δημοσκοπήσεις
Φιλικά Sites
-
- ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΕΤΟΥΣ 2011
- Μαθητικό Ραδιόφωνο
- Υπουργείο Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
- Η Αρχειοθήκη του Εκπαιδευτικού
- Διαύγεια του ΥπΔΒΜΘ
- Πίνακες e-aitisi.sch.gr
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Κρατ. Πιστοπ. Γλωσσομάθειας
- Θέματα Κ.Π.Γ. Ιταλικά 2006-2011
- ΟΕΠΕΚ - PROJECT
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Ψηφιακό σχολείο (βιβλία σε ψηφιακή μορφή)
- Σχολικά Βιβλία για αμβλύωπες μαθητές (σε ψηφιακή μορφή)
- e-twinning.net
- e-class.sch.gr
- Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. Ανακοινώσεις
- Κ.Ε.Ε.
- Α.Σ.Ε.Π.
- Οδηγοί για τις προσλήψεις
- Ε.Κ.Π.Α. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- Α.Π.Θ. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- ΕΥΔΟΞΟΣ Συγγράμματα ΑΕΙ-ΤΕΙ
- Βιβλιοθήκες Ε.Κ.Π.Α.
- Πολύφιλος περιοδικό τμήμ. ΑΠΘ
- Πρεσβεία Ιταλίας στην Αθήνα
- Ιταλικό Μορφωτικό Ινστ. Αθηνών
- Ιταλικό Μορφωτικό Θεσ/νίκης
- E.E. Site Επιτρόπου Παιδείας
- Ελληνικό Ινστιτούτο Βενετίας
- Εργασία για Ιταλομαθείς προυποθέτει εγγραφή
- E.E. Site Παιδείας Πολυγλωσσίας
- PLOTEUS
- www.alfavita.gr
- www.kathigitis.org
- www.diorismos.gr
- www.hellasedu.gr
- www.edu4u.gr
- www.diktyo.gr
- www.edunea.gr
- www.pde.gr
- www.proslipsis.gr
- Μηχανή Αναζήτησης Μεταπτυχιακών
- Όλα τα ανοιχτά μεταπτυχιακά
- Όλες οι σπουδές από απόσταση
- Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών
- www.esos.gr
- www.edugate.gr
- Υπενθυμίσεις καταληκτικών ημερομηνιών
- www.ekpaideytikos.gr
- www.mathima.gr
- www.paideia-ergasia.gr
- www.ekpaideyo.gr
- www.e-paideia.net
- www.edu.klimaka.gr
- e-Πύλη Εκπαίδευσης
- www.e-enosh.gr
- www.eduadvisor.gr
- www.atlasearch.gr
- Εκπαιδευτικά Νέα
- www.edra.gr
- www.eduportal.gr
- Σύλλογος Δελμούζος
- Ακαδημαικός λόγος
- Microsoft 101 ιδέες
- 24grammata.com
- e-books 24.grammata.com
- video 24grammata.com
- www.aixmi.gr
- www.basiosa.wordpress.com/
- Πανελλαδικός Οδηγός Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
- Δημήτρης Mπράτης
- Θέμης Κοτσιφάκης
- K.E.ME.TE.
- ΟΛΜΕ blog
- ΟΛΜΕ νέο site
- Ο.Λ.Μ.Ε.
- Πανελ. Ένωση Αναπληρωτών
- Π.Ε.Α.Ε.
- Σ.Ε.Α.Ε.
- Επιμορφ. Σεμινάρια ΥπΔΒΜΘ
- Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
- Επιμόρφ. εκπαιδ. Β Επιπέδου
- Οργαν. Επιμόρφ. Εκπαιδευτικών
- Ανοικτή & Εξ' Αποστ. Εκπαίδευση
- Μισθοδοσία εκπαιδευτικών
- Μόρια, προϋπηρεσία κ.λ.π.
- Σύλλ. Εργαζ. στα Φροντιστήρια
- Ο.Ε.Φ.Ε.
- Συλλογικές Συμβάσεις Κ.Ξ.Γ.
- Ενωτική Πρωτοβουλία
- Νομοθ. για καθ. Φροντιστηρίων
- www.palso.gr
- Σύλλογοι Καθηγ. Ξ. Γλωσσών
- Tutorpool Εθελοντικό Δίκτυο Παιδείας
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2011
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2010
- Ειδ Μάθημα Ιταλικών 2000-2010
- Βάσεις των ΑΕΙ ΤΕΙ 2010 / 2011
- Θέματα Celi αρχείο
- Θέματα & λύσεις Πανελλαδ. 2011
- Θέματα Πανελλαδικών Αρχείο
- Φροντιστ. θέματα Πανελλαδικών
- Θέματα Παγκύπριων Αρχείο
- blog Italiano a scuola!
- Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
- Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ
- ΔΟΑΤΑΠ
- Αναγν. Πτυχίων Ισοτιμίες Τίτλων
- Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
- ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας
- La stampa.it
- La repubblica.it
- Corriere Della Sera
- Ολές οι ευρωπαικές εφημερίδες
- Ιταλική Τηλεόραση superlink
- RAI TV
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Αθήνας
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Θες/νίκης
- Πανεπιστήμια Ιταλίας superlink
- www.specialeducation.gr
- Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας
- Παιδαγωγική Ψυχολογία
- Σύλ. Εκπ. για Μαθ. Δυσκολίες
- ikid Σχολή Γονέων
- Υγεία & Παιδί τα Νέα
- Στίχοι Ιταλικών Τραγουδιών
- Anima Italiana
- Ιταλική Κουζίνα - Χρυσός Οδηγός
- il faro
- COM.IT.ES.
- Δίκτ. Νεολ. Ελληνισμ. Ιταλίας
- Ένωση Επτανησίων Ελλάδας
- Οδηγ. Χρήσ. Δημ. Υπηρεσιών
- Εορτολόγιο Αλφαβητικά
- Όλες οι Αργίες σε ένα ημερολόγιο
- Οι απεργίες κάθε μέρα
- Εκδηλώσεις
- Κανάλια και Πρόγραμμα ΤV
- encardia
- Άγνωστη Πέτρα
- Ταινίες στα Ιταλικά
- www.robertosconocchini.it
- Γλώσσα & Πολιτισμός Ιταλίας
- Κλείστε ξενοδοχείο - Ιταλία
- Αξιοθέατα στην Ιταλία
- Δρομολόγια τρένων στην Ιταλία
- Με αυτοκίνητο στην Ιταλία
- Χαρτες πόλεων της Ιταλίας
- Τηλεφωνικός κατ. Ιταλίας
- Τα ιταλικά μουσεία on line
- Οι ιταλικές βιβλιοθήκες
- Ιταλικά σχολεία για ξένους
- Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
- Kύπρος www.ekpedeftikos.com
- Κύπρος - Θέματα 4 all
- Δωρεάν λογισμικά
- Πολλά ακόμα ενδιαφέροντα links
13 ΑΠΟΡΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ ΑΕΙ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ |
![]() |
![]() |
![]() |
Συντάχθηκε απο τον/την administrator |
Παρασκευή, 19 Αύγουστος 2011 20:22 |
Δεκατρείς απαντήσεις του υπ. Παιδείας στις απορίες των φοιτητών για τις αλλαγές στα ΑΕΙ esos.gr Το υπ. Παιδείας δημοσιοποίησε 13 απαντήσεις σχετικά με το τι ρωτούν οι φοιτητές όσον αφορά τις αλλαγές στα ΑΕΙ-στο πλαίσιο του διαλόγου μέσω του ιστολογίο του. Ειδικότερα οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις έχουν ως εξής: Ερωτήσεις – Απαντήσεις 1.Εκπαιδευτικοί, πρυτάνεις, φοιτητές, όλοι μιλάνε για έλλειψη χρηματοδότησης στα πανεπιστήμια. Οι πιο πολλοί καταγγέλλουν ότι θα κλείσουν σχολές, πως δεν έχουν τα μέσα για να κάνουν τη δουλειά τους. Πώς συζητάμε για αλλαγές χωρίς την αναγκαία χρηματοδότηση; Οι αποφάσεις για αναστολή λειτουργίας ή κλείσιμο σχολών και τμημάτων δεν εντάσσονται στο Νόμο και σε κάθε περίπτωση για τις ενέργειες αυτές δεν θα αποφασίζει πλέον το Υπουργείο, αλλά τα ίδια τα Ιδρύματα. Οι αλλαγές αυτές είναι από χρόνια επιβεβλημένες. Επιβεβλημένη είναι και η ανάγκη κάθε ευρώ των φορολογουμένων να πιάνει τόπο. Αν περιμένουμε, πρώτα, να ορθοποδήσει, ξανά η οικονομία και κατόπιν να προχωρήσουμε στις αλλαγές θα χάσουμε πολύτιμο χρόνο και θα βρεθούμε πάλι πίσω από τις εξελίξεις. Η Πολιτεία διασφαλίζει τη χρηματοδότηση, αλλά τα Ιδρύματα απελευθερώνονται ώστε να διαχειριστούν καλύτερα τόσο τους υφιστάμενους πόρους όσο και τυχόν νέους πόρους δικούς τους (σχολές διά βίου μάθησης, εξ αποστάσεως σπουδές κλπ). Τέλος, μέσα από την αναδιάρθρωση των λειτουργιών και των δομών των Ιδρυμάτων θα προκύψει οικονομία, καλύτερη διαχείριση και άρα απελευθέρωση πόρων που σήμερα δεν αξιοποιούνται αλλά απλά ξοδεύονται. 2.Μήπως ο νέος νόμος πάει να συγκαλύψει το ζήτημα της περικοπής των δαπανών για τα Πανεπιστήμια, πίσω από τη ταμπέλα των μεταρρυθμίσεων; 3.Η πρόβλεψη για πτυχία 3ετους φοίτησης μήπως σημαίνει και νέα υποβάθμιση των πτυχίων που δίνουν τα ελληνικά πανεπιστήμια; 4.Η εντύπωση που δημιουργείται είναι ότι όλοι οι πανεπιστημιακοί είναι εναντίον του νέου νόμου. Τι κατάσταση θα επικρατεί στις αίθουσες διδασκαλίας όταν υπάρχει τόσο αρνητικό κλίμα από αυτούς που έχουν το βάρος της εκπαίδευσης στα ελληνικά πανεπιστήμια; 5.Ακούγεται ότι σε 3 χρόνια δεν θα μοιράζονται βιβλία στους φοιτητές, αλλά θα τα «κατεβάζουμε» από το διαδίκτυο. Θα υπάρχει χρέωση για αυτό; Θα τα έχουμε έγκαιρα; Όλη η απαιτούμενη από τους καθηγητές ύλη για κάθε μάθημα θα είναι πλέον στο διαδίκτυο δωρεάν, για όλους τους φοιτητές. Η ηλεκτρονική πρόσβαση σε όλη την ύλη είναι και θα παραμείνει δημόσια υποχρέωση. Ήδη, μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα «Εύδοξος» τα συγγράμματα φέτος παραδόθηκαν νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά. Με την ανάρτηση τους στο διαδίκτυο θα είναι πάντα προσβάσιμα ανά πάσα στιγμή. Η δωρεάν πρόσβαση στη γνώση παραμένει. 8.Τα περισσότερα πτυχία, μετά και το μηδενισμό των προσλήψεων στο δημόσιο, ειναι «χαρτιά ανεργίας». Τι προβλέψεις έχει ο νέος Νόμος, ώστε να έχουν τα πτυχία πιο ουσιαστικό περιεχόμενο και αντίκρισμα; Η έλλειψη σύνδεσης ΑΕΙ – αγοράς εργασίας δίνει την εντύπωση έλλειψης αντικρίσματος. Για το λόγο αυτό ανοίγουμε τα ΑΕΙ στην κοινωνία και την οικονομία. Στόχος είναι να δίνουν τα ΑΕΙ πτυχία με σπουδές με βάθος και περιεχόμενο, ώστε να αναπτυχθούν όλες οι δυνατότητες των φοιτητών που θα τους βοηθήσουν στα μετέπειτα βήματα τους. Καίριο στοιχείο αυτής της προσπάθειας είναι οι δυνατότητες διεπιστημονικών σπουδών, οι περισσότερες επιλογές και η υιοθέτηση του συστήματος των ακαδημαϊκών μονάδων. . Η αξία άλλωστε προέρχεται από εκείνον που την αναζητά και τη βρίσκει σε άτομα με ουσιαστικά εφόδια, δεν παρέχεται από το Κράτος. 9.Ακούσαμε ότι ο νέος νόμος προβλέπει άτοκα δάνεια για τους φοιτητές. Σε μια περίοδο που οι ελληνικές τράπεζες αντιμετωπίζουν θέματα ρευστότητας μήπως θα μείνει μια εξαγγελία, χωρίς να έχει εφαρμογή για τους φοιτητές που πράγματι χρειάζονται οικονομική υποστήριξη; 10.Οι πιο πολλοί που έχουν σχέση με το Πανεπιστήμιο, είναι αρνητικοί στη δραστηριότητα των κομματικών παρατάξεων, έτσι όπως αυτή γίνεται. Θα αλλάξει κάτι ουσιαστικά ή απλώς θα πάρουν μια νέα μορφή ποδηγέτησης των Πανεπιστημίων; 11.Ο νέος νόμος αλλάζει το μοντέλο ανάδειξης της διοίκησης των πανεπιστημίων καθώς από την εκλογή με ψηφοφορία μεταβαίνουμε σε ένα σύστημα όπου περίπου τα μισά μέλη της Διοίκησης θα είναι πρόσωπα εκτός πανεπιστημίων. Μήπως αυτό οδηγήσει σε υποβάθμιση των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ; Τα «εξωτερικά» μέλη του Συμβουλίου δίνουν τη δυνατότητα σύνδεσης με την κοινωνία και τις αναπτυξιακές προοπτικές. Με τον τρόπο αυτό «εσωτερικεύονται» εξωτερικές εμπειρίες και κινητοποιούνται ευρύτερες δυνάμεις. Άρα, όχι μόνο δεν υποβαθμίζεται το Ίδρυμα, αλλά αναβαθμίζει τη σχέση με την κοινωνία και την οικονομία. 12.Στο συμβούλιο ιδρύματος ο 1 εκπρόσωπος των φοιτητών ανάμεσα σε 14 άλλα πρόσωπα θα έχει τα ίδια δικαιώματα ή ο ρόλος του θα είναι περιορισμένος; |