Αδιανόητη και εκτός πραγματικότητας η διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων στην ενισχυτική διδασκαλία Εκτύπωση
Συντάχθηκε απο τον/την 'Αννα Ειρήνη   
Σάββατο, 25 Ιούλιος 2020 09:03

Έντονη αντίδραση της Ομοσπονδίας για την ένταξη των ειδικών μαθημάτων στην ενισχυτική διδασκαλία – «Η κα. Κεραμέως

ελλείψει ουσιαστικών επιχειρημάτων έσπευσε να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση «Άγνοια της σχολικής πραγματικότητας» καταλογίζει η ΟΛΜΕ στην υπουργό Παιδείας, αναφορικά με την ένταξη των ειδικών μαθημάτων στην ενισχυτική διδασκαλία. Αφορμή στάθηκε η απάντηση της Νίκης Κεραμέως σε εκπρόσωπο της Ομοσπονδίας κατά τη σημερινή συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

Η ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι «η ενισχυτική διδασκαλία είναι θεσμός που στόχο έχει να ενισχύσει τη διδασκαλία ενός ήδη διδασκόμενου μαθήματος στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου» και όχι την καθεαυτή διδασκαλία του.

Η Ομοσπονδία σημειώνει επιπλέον ότι «κα. Κεραμέως ελλείψει ουσιαστικών επιχειρημάτων και απαντήσεων έσπευσε για άλλη μία φορά να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των ειδικοτήτων των εκπαιδευτικών, ρωτώντας τον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ ποια μαθήματα προτείνει η Ομοσπονδία να καταργηθούν, προκειμένου να διδάσκονται τα ειδικά μαθήματα στο ωρολόγιο πρόγραμμα».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Με έκπληξη παρακολουθήσαμε στη σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων την απάντηση της υπουργού στον εκπρόσωπο της ΟΛΜΕ σχετικά με τα ειδικά μαθήματα, για τα οποία προβλέπεται να ενταχθούν στο καθεστώς της ενισχυτικής διδασκαλίας. Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας επεσήμανε στην επιτροπή ότι είναι αντιπαιδαγωγικό να μη διδάσκονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα μαθήματα πανελλαδικώς εξεταζόμενα, γεγονός που οδηγεί στην αύξηση της παραπαιδείας, αποκλείει τους οικονομικά αδύνατους μαθητές, ιδιαίτερα δε όσους

 


Συνέχεια άρθρου: porto-rafti